Update!

27 juli 2016 - Chiang Rai, Thailand

Het schijnt dat het hoogstens tijd is voor een update. Dus bij deze..

Op dit moment zijn we aangekomen in Chiang Rai, waar we de witte tempel willen bezoeken. Volgends de kaart hebben we er al 2.356 km opzitten en nog 691 km te gaan.

Afgelopen dagen zijn we van Bangkok via Sukhothai naar Chiang Mai gereisd. Sukhothai is een voormalige hoofdstad van Thailand. We hebben 1 dag de ruïnes van tempels bekeken en zijn dan door gereisd naar Chiang Mai.

Het eerste wat we in Chiang Mai hebben gedaan, afgezien van eettentjes uitproberen, was de Eagle Zip-line track. Dit was heel gaaf. We hebben ongeveer 3 uur tussen de bomen gezip-lined. Het is een leuke manier om van de natuur te genieten. Ook waren er 3 abseiling stops die heel gaaf waren en wat klim/spring gedeeltes. Natuurlijk ben ik er, met mijn "handigheid", niet compleet heelhuids uit gekomen. Er was een kungfu paal gedeelte, waar we van de ene paal naar de andere moesten lopen. Het had een paar uur ervoor geregend, dus de palen waren glad.. Ik ben uitgegleden en ben met mijn heup op 1 van die palen gevallen.. Op dit moment loop ik een beetje mank, maar het gaat al een stuk beter. Ik heb alleen een paar opstartmeters nodig.

De dag erna hebben we heen hele productieve dag gehad. Twee tempels bezocht (de tempel moeheid begint wel al aan te slaan nu), daarna genoten van een uurtje massage en 's avonds naar een Ladyboy cabaret geweest. Tegelijkertijd hilarisch en creepy hoe erg sommige op echte dames lijken.. Op de videoblogs van Lindsay kunnen jullie wat insights zien.

1. Satria:
    27 juli 2016
    Leuk verhaal.
    Moet je geen Fraxiparine kreigen voor jou heup kneuzing ;)